Klasskalendrar

Här hittar du klasskalendrar för samtliga klasser på Teknikum.

Samtliga klasser på Teknikum har en klasskalender. I klasskalendrarna registreras exempelvis prov och schemabrytande aktiviteter. Eleverna får tillgång till sin klasskalender automatiskt via classroom. Lärare och föräldrar har möjlighet att prenumerera på kalendrarna via följande länkar:

ÅK21:
BF21A Länk till annan webbplats., BF21B Länk till annan webbplats., EE21A Länk till annan webbplats., EE21B Länk till annan webbplats., TE21A Länk till annan webbplats., TE21B Länk till annan webbplats., TE21C Länk till annan webbplats., VO21A Länk till annan webbplats., VO21B Länk till annan webbplats.

ÅK22:
BF22A Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. - BF22B Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. - EE22A Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. - EE22B Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. - TE22A Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. - TE22B Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. - VF22 Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. - VO22A Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. - VO22B Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

ÅK23:

BF23A Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. - BF23B Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. - EE23A Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. - EE23B Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. - IMIND23A Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. - IMIND23B Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. - IMIND23BAS1 Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. - IMIND23BAS2 Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. -

IMIND23BAS3 Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. - IMIND23C Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. - IMIND23D Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. - IMIND23E Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. - IMIND23F Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. - IMIND23G Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. -

IMIND23H Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. - IMYRKVO23 Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. - TE23A Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. - TE23B Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. - VF23 Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. - VO23A Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. - VO23B Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Kontakter

• Teknikum