Observera att denna nyhet är äldre än 10 månader och att innehållet därför kan vara inaktuellt.

Välkommen på Öppet hus den 19 oktober

Lördagen den 19 oktober bjuder vi in till Öppet hus mellan 9:30-14:00.

På vårt informationstorg, i och omkring gallerian, möter du lärare och elever från våra program. Under dagen kan du också besöka programmen i sina programlokaler för att få mer information och titta på verksamheten.

Programpresentationer sker under hela dagen på vårt informationstorg och i programmens lokaler. Klockan 10.00, 11.00, 12.00 och 13.00 finns det på de flesta program en möjlighet att få mer information i form av en sittande presentation.

Kungsmadskolan presenteras i auditoriet kl 10.30 och 12.30

Frisör och Hår-och makestylisteleverna har visning i gallerian kl 12.45

Gymnasial lärlingsutbildning och språkintroduktionen har ett informationsbord i gallerian under hela dagen.

Lokaler för fordons- och transportprogrammet inriktning lastbil och mobila maskiner samt Gymnasiesärskolans program för fordonsvård och godshantering har öppet på Bävervägen 10 kl 09.30-14.00.

Våra idrottsprofiler har ett informationsbord i gallerian.

Vi vill även uppmärksamma er på att det är ont om parkeringsplatser kring skolan.

VÄLKOMNA

Senast uppdaterad: 15 oktober 2019